top of page

כנפי רוח- בית ספר חדשני בגבעת שמואל

חברים ולקוחות יקרים לכבוד החג אנו רוצים לשתף אתכם בבית ספר פורץ דרך שהקמתו היא לא פחות מנס, כדי שפרוייקט כל כך מהפכני יתממש צריך כל כך הרבה תמיכה נלהבת ושותפים אמיצים ובעלי חזון. החל מהרשות, ראש העיר ואגף החינוך שבאו עם היוזמה והחזון, מנהל הפיתוח של משרד החינוך, שתמך ואיפשר במסגרת תכנית החדשנות וכלה במנהלת ובצוות החינוכי שניכנס עם רוח של חלוציות והתלהבות מוכן ללמוד ולהתפתח ולממש האפשרויות לחינוך אחר שהמבנה מאפשר. אבל במחשבה שניה אנו מבינים שזה לא נס אלא שכנראה כבר יש בשלות אמיתית לשינוי ואפילו כמיהה אליו וזו באמת סיבה לחגוג. אנו רוצים לאחל בהזדמנות זו חג שמח לכולכם ושנה עם הרבה ניסים ופריצות דרך ליצירת עולם טוב יותר לילדים שלנו, למורים שלנו ולחברה כולה.

מאבי יואל יניב נועה חופי וכל צוות מחוללי הניסים של משרדנו

השותפים שלנו לדרך : יוסי ברודני ראש העיר של גבעת שמואל שהתחבר ותמך לאורך כל הדרך מוטי סגל ראש אגף חינוך, שנירתם כל כולו לבניית התשתית הפדגוגית, גיוס הצוות המתאים ומעורבות בעיצוב, הצטיידות, הקמה. אתי דהן ראש אגף החינוך לשעבר שיזמה את הפרויקט מיקי אריאן כדריה מאגף הפיתוח של משרד החינוך רחל ברגר מהנדסת העיר ורינת אברבוך סגניתה שליוו את הפרויקט באהבה ומחויבות. ודנה דוידי המנהלת האמיצה שנחושה לעשות שם יחד עם הצוות שלה חינוך טוב יותר.

תודה לכל הצוות שעומד מאחורי תכנון הפרויקט הזה ליואי דבוריינסקי אדריכלים : דבי מיכלין, נועה לידור, יניב לין, דנה שדה, שרון רוזנצוויג, ענבר ורדימון ונטלי ריאני. אדריכלות נוף: נמרוד אמאדו קונסטרוקציה: גלינסקי מהנדסים ניהול פרוייקט: Poran Shrem - פורן שרים קבלן : Ogalim ltd


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page